Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EREK317 | Rekreasyonda İletişim Becerileri | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 5 | 5.00 | 3.00 |
Lisans
Türkçe
Bu dersin amacı -İletişim becerilerinin temel kavramlarını anlamaları; -Tarihsel süreçte iletişimin gelişimini kavramaları; -İletişim süreçlerinde global ve yerel biçimde düşünme becerisi kazanmaları beklenmektedir
Doç. Dr. Umut Davut BAŞOĞLU
1 | Rekreasyonda iletişim tanımı yapabilme önemi, çeşitlerini açıklar |
2 | Rekreasyonda iletişim süreci ve öğeleri açıklar. |
3 | Rekreasyonda iletişimin işlevlerini ve kullanılan modelleri açıklar |
4 | Rekreasyondaki iletişim araçlarını bilir ve anlatır. |
Birinci Öğretim
Yok
Bu giriş dersinde, İletişimin felsefesi, tarihi, öncüleri, tanımları, kavramları anlatılmaktadır. İletişimin önde gelen alanlarının irdelendiği derste, farklı örgütlerde işlevinin rolü ve amacı gerçek hayattan örnek vakalar eşliğinde incelenmektedir
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Rekreasyonda iletişim nedir? Önemi, çeşitleri | ||
2 | Rekreasyonda iletişim süreci ve öğeleri | ||
3 | İletişimin sınıflandırılması | ||
4 | Rekreasyonda iletişimin işlevleri | ||
5 | Etkili dinleme | ||
6 | Rekreasyonda iletişim araçları | ||
7 | Rekreasyonda iletişimi engelleyen faktörler | ||
8 | vize | ||
9 | Empati | ||
10 | vücut dili | ||
11 | Etkili iletişimin rekreasyonel performans üzerine etkisi | ||
12 | Rekreasyonda kullanılan iletişim modelleri | ||
13 | Rekreasyonun medyada duyurumu, kurumsal iletişim | ||
14 | Rekreasyonda iletişim becerileri ve halkla ilişkiler | ||
15 | final |
Hacıoğlu, N., Gökdeniz, A., & Dinç, Y. (2003). Boş Zaman & Rekreasyon Yönetimi. Detay Yayıncılık, Ankara.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 10 | 40 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 5 | 7 | 35 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | |
ÖÇ 1 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||
ÖÇ 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||
ÖÇ 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||
ÖÇ 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 |