Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EYDL192 | İngilizce II | Ders | 1 | 2 | 6.00 | 3.00 |
Lisans
İngilizce
This course will develop the students’ ability to: • use the language on social media and in real life, • talk and write about themselves, their routines, • compare and describe things with limited vocabulary
1 | Bu kurs, öğrencilerin aşağıdaki becerileri geliştirmesini sağlayacaktır: • dili sosyal medyada ve gerçek hayatta kullanmak, • Kendileri, rutinleri hakkında konuşun ve yazın, • sınırlı kelime bilgisi olan şeyleri karşılaştırın ve tanımlayın |
Birinci Öğretim
There are no prerequisites for the course
absent
This course will provide students develop networking skills for language success at school and in life. Students improve their communication skills through social media and reflecting the language in real life.
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Giriş. Ders içeriği ve değerlendirme esasları ile ilgili bilgilendirme. | |||
2 | Geniş zaman (olumlu cümle yapısı), sıklık zarfları, günlük planlar, günlük faaliyetlerle ilgili konuşma | |||
3 | Geniş zaman (olumlu cümle yapısı), sıklık zarfları, günlük planlar, günlük faaliyetlerle ilgili konuşma | |||
4 | Geniş zaman (olumlu-olumsuz-soru cümlesi yapıları), şikayette bulunma ve çözüm üretme yapıları | |||
5 | Geniş zaman (olumlu-olumsuz-soru cümlesi yapıları), şikayette bulunma ve çözüm üretme yapıları | |||
6 | Yetenekleri ifade etme, yeteneklerle ilgili cümle yapıları ve konuşmalar | |||
7 | Midterm Exam | |||
8 | İşlenilen konularla ilgili metin inceleme, dinleme, yazma ve dil bilgisi etkinlikleri, karşılıklı konuşma | |||
9 | İşlenilen konularla ilgili metin inceleme, dinleme, yazma ve dil bilgisi etkinlikleri, sunum | |||
10 | Şimdiki zaman, blog yazma, kıyafetlerle ilgili fikir sorma ve ifade etme | |||
11 | Şimdiki zaman(olumlu-olumsuz-soru), blog yazma, kıyafetlerle ilgili fikir sorma ve ifade etme | |||
12 | Gelecek zaman (planlı,anlık karar ve tahmin), bir konuda görüş sorma ve ifade etme, | |||
13 | Geçmiş zaman (olmak fiili), geçmiş zaman (düzenli fiiller) | |||
14 | Final Exam |
Oxford Network I-II
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
absent
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Uygulama/Pratik | 2 | 1 | 2 |
Soru-Yanıt | 2 | 1 | 2 |
Gözlem | 2 | 1 | 2 |
Beyin Fırtınası | 1 | 10 | 10 |
Makale Yazma | 2 | 1 | 2 |
Makale Kritik Etme | 2 | 10 | 20 |
Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 2 | 1 | 2 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 2 | 10 | 20 |
Ev Ödevi | 4 | 1 | 4 |
Toplam İş Yükü (saat) | 145 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |