Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EMZK409 | Koro III | Seçmeli Ders Grubu | 4 | 7 | 5.00 | 2.00 |
Lisans
Türkçe
Çoksesli koro müziğini tanıma ve birlikte müzik yapma
Doç. Canan Özgür
1 | Birlikte koro parçaları söyleyebilmek. |
Birinci Öğretim
Yok
"Koro Dağarcığı-Muammer Sun" kitabından parçalar grup halinde çalışılacaktır.
Hafta | Teorik | Uygulama / Laboratuvar | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Koro çalışmaları/partilerin belirlenmesi | |||
2 | Koro çalışmaları/eser deşifresi | |||
3 | Koro çalışmaları/Parti çalışması | |||
4 | Koro çalışmaları/Birleştirme çalışması | |||
5 | Koro çalışmaları/Metronom çalışması | |||
6 | Koro çalışmaları/Teknik çalışmalar | |||
7 | Koro çalışmaları/Müzikalite çalışması | |||
8 | Vize | |||
9 | Koro çalışmaları/Yorum çalışması | |||
10 | Koro çalışmaları/eser deşifresi | |||
11 | Koro çalışmaları/Metronom çalışması | |||
12 | Koro çalışmaları/Parti birleştirme | |||
13 | Koro çalışmaları/Müzikalite çalışması | |||
14 | Koro çalışmaları/genel tekrar ve sınava hazırlık | |||
15 | Final |
Koro Dağarcığı-Muammer Sun Koro Eğitimi ve Yönetimi-Suna Çevik
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 25 | 25 |
Derse Katılım | 1 | 13 | 13 |
Uygulama/Pratik | 1 | 25 | 25 |
Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Performans | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |