Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Öğrenci bir doğrusal programlama modelini kurabilir. |
2 |
Öğrenci bir doğrusal programlama modelini grafik yöntem ile optimize edebilir. |
3 |
Öğrenci doğrusal programlama modellini Simpleks Yöntem ile çözebilir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Dersin Tanımı, Yöneylem Araştırmasının Önemi, Karar ve Modeller |
|
|
2 |
Model Kurma |
|
|
3 |
Grafik Çözüm |
|
|
4 |
Grafik Çözüm |
|
|
5 |
Grafik Yöntemde Duyarlılık |
|
|
6 |
Simpleks Yöntem - Maksimizasyon |
|
|
7 |
Simpleks Yöntem - Maksimizasyon |
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Simpleks Yöntem İle Duyarlılık Analizi |
|
|
10 |
Simpleks Yöntem - Minimizasyon |
|
|
11 |
Simpleks Yöntem - Minimizasyon |
|
|
12 |
Simpleks Yöntem - Karma Kısıtlı |
|
|
13 |
Simpleks Yöntem - Karma Kısıtlı |
|
|
14 |
Simpleks Yöntem - Çözüm Zorlukları |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
20 |
20 |
Bütünleme Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
3 |
42 |
Problem Çözümü |
30 |
1 |
30 |
Bireysel Çalışma |
14 |
1 |
14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
15 |
15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
1 |
1 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
124
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
ÖÇ 1 |
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek