Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Öğrenci reklamda yaratıcı konsepte ilişkin temel kavramları tanımlayabilecektir. |
2 |
Öğrenci reklamda kullanılan temel yaratıcı stratejilerin ve yaratıcı ekollerin değerlendirmesini yapabilecektir. |
3 |
Öğrenci gerek geleneksel medyada gerekse yeni medyada etkin ve yaratıcı reklam tasarımı yapabilecektir. |
4 |
Öğrenci gerek geleneksel gerekse yeni medyada yaratıcı stratejileri kullanarak etkili reklam yazabilecek ve uygulayabilecektir. |
5 |
Öğrenci reklam ajanslarının yapısını ve işleyişini tanımlayabilecektir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Yaratıcılık kavramına genel bakış |
|
|
2 |
Reklam ve reklamda yaratıcılığın kullanımı |
|
|
3 |
Reklamda yaratıcı stratejiler |
|
|
4 |
Reklamda yaratıcı ekoller |
|
|
5 |
Yaratıcı reklamın hazırlık süreci |
|
|
6 |
Reklam kampanyalarında yaratıcı iş özeti |
|
|
7 |
Yaratıcı stratejide kullanılan taktikler ve reklam çekicilikleri |
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Basılı reklam ortamları için reklam metni yazımı |
|
|
10 |
Basılı reklam ortamlarında görsel tasarımın unsurları |
|
|
11 |
Basılı reklam ortamlarında görsel tasarımın unsurları |
|
|
12 |
Yayın yapan reklam ortamlarında uygulama teknikleri |
|
|
13 |
Yeni medyada reklam uygulama teknikleri |
|
|
14 |
Reklam ajanslarında organizasyon yapısı |
|
|
15 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
15 |
15 |
Final Sınavı |
1 |
25 |
25 |
Derse Katılım |
1 |
20 |
20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
15 |
15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
25 |
25 |
Okuma |
1 |
25 |
25 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
125
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek