GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
0 0 0 0

Lisans





1 Marka kavramını açıklayabilme ve marka ile ilgili bileşenleri yorumlayabilme
2 Marka kimliğini ve marka kimliği unsurlarını kavrayabilme
3 Marka ve pazarlama arasındaki ilişkiyi açıklayabilme
4 Marka yönetimi stratejilerine yönelik örnek strateji uygulayabilme ve değerlendirme



Yok



Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 1. Giriş ve Marka Nedir? 2 Marka Değeri ve Marka ile İlgili Kavramlar 3 Marka Kimliği 4 Sosyal Kimlik ve Marka Kimliği İlişkisi 5 Marka Bağlılığı 6 Marka Hikayeleri 7 Ara Sınav 8 Marka ve Pazarlama İletişimi 9 Marka ve Duyusal Pazarlama 10 "Markalama Kavramı «İstanbul Havalimanı Örneği» 11 Marka Yönetimi Örnek Uygulama 12 Tüketici Davranışları 13 Değerlendirme / Öğrenci Uygulamaları 14 Final Sınavı



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 70
Proje Hazırlama 1 30
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 20 20
Final Sınavı 1 100 100
Proje Hazırlama 1 10 10
Toplam İş Yükü (saat) 130

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek