Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EYDL105 | İngilizce Okuma Anlama Becerileri I | Ders | 1 | 1 | 3.00 | 2.00 |
Lisans
Öğrencilere temel seviyede İngilizce okuma ve anlama becerileri kazandırmaktır.
1 | Introduction to the Course |
2 | At the Bank, My family: Reading for gist, Recognizing text references |
3 | Different Lifestyles: Scanning the text for matching people with activities |
4 | Habits and Interests, Holiday Places: Scanning for specific information |
5 | Habits and Interests, Holiday Places: Scanning for specific information |
6 | Different Houses: Identifing key details in a text |
7 | How People Live: Scanning for specific information |
8 | Midterm Examination Week |
9 | No Car Zones: Scanning for specific information |
10 | Reading Houses and Hotels (2 texts): Reading and checking predictions |
11 | Teenagers: Completing a table with necessary information from the text |
12 | Alfred Hitchcock ,William Shakespeare: Recognizing text references |
13 | Leia, Mike and Nora: Scanning for specific information |
14 | Leia, Mike and Nora: Scanning for specific information |
15 | Final Examination Week |
Birinci Öğretim
.
1-) Basit kalıpları ve günlük ifadeleri anlayıp kullanabilir. 2-) Yabancı bir dilde okuma yetkinliğine erişebilmek için temel bilgilere sahip olur.
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Matematik, fen bilimleri ve ilgili mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi. | ||
2 | Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi. | ||
3 | Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 6 | 3 | 18 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 3 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat) | 68 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
ÖÇ 8 |
ÖÇ 9 |
ÖÇ 10 |
ÖÇ 11 |
ÖÇ 12 |
ÖÇ 13 |
ÖÇ 14 |
ÖÇ 15 |