Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
1.Yaratıcı ve özgün düşünme becerisi kazanmak. 2.Edindiği kuramsal, teknik ve estetik bilgilerle özgün tasarım dilini oluşturmak. 3.İnsan-mekan-çevre ilişkilerini; işlev-biçim-malzeme-renk bağlamında değerlendirme becerisi kazanmak. 4.Tanımlanmış amaç için işlevsel ve özgün tasarım oluşturma becerisi kazanmak. 5.Sanatsal ve kültürel değerlere farkındalık yaratmak. 6.Tasarıma eleştirel bir bakış açısı kazanmak ve çözüm üretmek. 7.Mesleki etik değerleri koruma bilincini oluşturmak. 8.Takım çalışmasında uyum ve iletişim becerisi kazanmak. 9.Üretime katılım ve mesleki deneyim kazanmak. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Mekan Kavramı
Ofis Mekanları
Tarihsel Süreç İçerisinde Ofis Tipleri
Yeni Nesil Ofisler
Yeni Nesil ofislerden beklenen gereksinimler
Yeni Nesil Ofis Tasarımı İhtiyaç Programı
Ofis Mekanları Analizi |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
80 |
Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
80 |
Proje Sunma |
1 |
20 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
3 |
3 |
Final Sınavı |
1 |
3 |
3 |
Alan Gezisi |
2 |
4 |
8 |
Alan Çalışması |
2 |
4 |
8 |
Proje Hazırlama |
4 |
8 |
32 |
Proje Sunma |
2 |
4 |
8 |
Bireysel Çalışma |
14 |
3 |
42 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
104
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek