Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Tarihsel olaylar, coğrafya ve kişilik gelişimi arasındaki ilişkileri görebilir |
2 |
Kuramların nasıl araştırmaya çevrilebileceğini anlar |
3 |
Gerçek hayat konularının kişilik teorilerince nasıl açıklandığı konusunda içgörü geliştirir |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Giriş: Freud |
|
|
2 |
Freud-Psikanaliz |
|
|
3 |
Adler |
|
|
4 |
Adler'in Bireysel Psikolojisi |
|
|
5 |
Jung |
|
|
6 |
Jung'un Analitik Psikolojisi |
|
|
7 |
Klein |
|
|
8 |
Klein'ın Nesne İlişkileri Kuramı |
|
|
9 |
Arasınav |
|
|
10 |
Horney |
|
|
11 |
Horney'in Psikanalitik Sosyal Teorisi |
|
|
12 |
Fromm |
|
|
13 |
Fromm'un Hümanist Psikanaliz Kuramı |
|
|
14 |
Finalden Önce Revizyon |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
20 |
20 |
Final Sınavı |
1 |
20 |
20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
60 |
60 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
50 |
50 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
150
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek