Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Öğrenciler işletmelerde kalite ile ilgili sorunları daha iyi anlama becerisi kazanır. |
2 |
Öğrenciler kalite yönetimi teknikleri sayesinde bu sorunlara çözüm geliştirebilme becerisi kazanır. |
3 |
Öğrenciler kalitenin yönetim açısından önemini bilir. |
4 |
Öğrenciler işletmelere rekabet avantajı sağlamak için kalitenin önemini bilir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Kalitenin Tanımı |
|
|
2 |
Kalitenin Amacı |
|
|
3 |
Kalitenin Yönetim Maliyetleri |
|
|
4 |
Toplam Kalite Yönetim Kavramı |
|
|
5 |
Toplam Kalite Yönetim Sistemleri |
|
|
6 |
Toplam Kalite Yönetimi Tarihçesi ve Öncüleri |
|
|
7 |
Kalite Güvence Sistemleri |
|
|
8 |
Toplam Kalite Yönetimi İlkeleri |
|
|
9 |
Toplam Kalite Yönetimi İlkeleri |
|
|
10 |
Kalite Güvence Amaçları |
|
|
11 |
Kalite Kontrol Maliyetleri |
|
|
12 |
ISO9000 standardı |
|
|
13 |
Kalite Çemberleri |
|
|
14 |
Uygulama |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
Okuma |
1 |
20 |
20 |
Performans |
1 |
10 |
10 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
92
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek