Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Öğrenci başlıca tasarım akımlarını ayırt edebilir. |
2 |
Tarih araştırmalarına eleştirel bir bakış açısı geliştirir. |
3 |
Mimari üslupları ve hareketleri tanımlayabilir ve yorumlayabilir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Sanayi Devrimi |
|
|
2 |
19. Yüzyıl Tasarım Tarihi |
|
|
3 |
Modernizm |
|
|
4 |
Fütürizm |
|
|
5 |
Bauhaus |
|
|
6 |
Sürrealizm |
|
|
7 |
Organik Mimari |
|
|
8 |
İskandinav Movdernizmi |
|
|
9 |
Pop Art |
|
|
10 |
Minimalizm |
|
|
11 |
Postmodernizm |
|
|
12 |
Memphis |
|
|
13 |
Yapı Çözümcülük |
|
|
14 |
Genel değerlendirme |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
20 |
20 |
Final Sınavı |
1 |
20 |
20 |
Derse Katılım |
14 |
1 |
14 |
Tartışma |
14 |
3 |
42 |
Okuma |
4 |
1 |
4 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
100
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek