Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
ESPR326 | Sporda İletişim Becerileri | Ders | 3 | 6 | 5.00 | 2.00 |
Lisans
Türkçe
Bu dersin amacı -İletişim becerilerinin temel kavramlarını anlamaları; -Tarihsel süreçte iletişimin gelişimini kavramaları; -İletişim süreçlerinde global ve yerel biçimde düşünme becerisi kazanmaları beklenmektedir
Doç. Dr. Umut Davut BAŞOĞLU
1 | Sporda iletişim tanımı yapabilme önemi, çeşitlerini açıklar |
2 | Sporda iletişim süreci ve öğeleri açıklar. |
3 | Sporda iletişimin işlevlerini ve kullanılan modelleri açıklar |
4 | Sporda iletişim araçlarını bilir ve anlatır. |
Birinci Öğretim
Yok
Bu giriş dersinde, İletişimin felsefesi, tarihi, öncüleri, tanımları, kavramları anlatılmaktadır. İletişimin önde gelen alanlarının irdelendiği derste, farklı örgütlerde işlevinin rolü ve amacı gerçek hayattan örnek vakalar eşliğinde incelenmektedir
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Sporda iletişim nedir? Önemi, çeşitleri | ||
2 | Sporda iletişim süreci ve öğeleri | ||
3 | İletişimin sınıflandırılması | ||
4 | Sporda iletişimin işlevleri | ||
5 | Etkili dinleme | ||
6 | Sporda iletişim araçları | ||
7 | Sporda iletişimi engelleyen faktörler | ||
8 | vize | ||
9 | Empati | ||
10 | vücut dili | ||
11 | Etkili iletişimin sportif performans üzerine etkisi | ||
12 | Sporda kullanılan iletişim modelleri | ||
13 | Rekreasyonun medyada duyurumu, kurumsal iletişim | ||
14 | Sporda iletişim becerileri ve halkla ilişkiler | ||
15 | final |
Hacıoğlu, N., Gökdeniz, A., & Dinç, Y. (2003). Boş Zaman & Rekreasyon Yönetimi. Detay Yayıncılık, Ankara.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 10 | 40 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 5 | 7 | 35 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |