GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
ENMD322 Integrated Marketing Communication Seçmeli Ders Grubu 3 6 6.00 3.00

Lisans


İngilizce


Bu dersin amacı pazarlama iletişiminde bütünsel yaklaşımlar, pazarlama karmasında iletişimin yapılandırılması, reklam, halkla ilişkiler, promosyon, sponsorluk, kurumsal kimlik iletişimi gibi alanların birlikte ve eşgüdümle uygulanma teknikleri, araştırma ve medya planlamasının, pazarlama iletişimine bütünlenmesini kazandırmaktır.


-


1 Pazarlama iletişiminde bütünsel yaklaşımlar, pazarlama karmasında iletişimin yapılandırılması, reklam, halkla ilişkiler, promosyon, sponsorluk, kurumsal kimlik iletişimi çalışmaları.

Birinci Öğretim


Bu dersin ön koşulu yoktur.


Yok


Pazarlama iletişiminde bütünsel yaklaşımlar, pazarlama karmasında iletişimin yapılandırılması, reklam, halkla ilişkiler, promosyon, sponsorluk, kurumsal kimlik iletişimi çalışmaları.


Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Pazarlama iletişimi genel çerçeve
2 Pazarlama iletişiminin aşamaları
3 Bütünleşik pazarlama iletişimi
4 Pazarlama iletişimi ve marka ve marka stratejileri
5 Pazarlama iletişiminin amaçları
6 İletişim bütçesi ve bütçe yöntemleri
7 Medya planlaması ve reklam
8 Ara Sınav
9 Kişisel satış
10 Halkla ilişkiler
11 Satış ve promosyon
12 Sponsorluk
13 Doğrudan Pazarlama
14 Dijital medya ve pazarlama
15 Final Sınavı

Yok



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 2 2
Final Sınavı 1 2 2
Derse Katılım 14 3 42
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 8 2 16
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 12 4 48
Okuma 12 3 36
Toplam İş Yükü (saat) 146

ÖÇ 1
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek