Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
ETMT302 | Baskı Desen Tasarım | Ders | 3 | 6 | 6.00 | 3.00 |
Lisans
Tema çerçevesinde aşamalarıyla tasarım oluşturabilme becerisi kazandırmak.
Dr. Öğr. Üyesi Nursen Geyik Değerli
1 | Baskı tasarım ilkelerini ve aşamalarını bilir. |
2 | Tasarım ölçütleri yönünde taslak kompozisyonlar oluşturur. |
3 | Kompozisyonlara uygun biçim ve desen çalışmaları hazırlar. |
4 | Belirlenen koleksiyonun üretimini yapar. |
5 | Üretilen koleksiyonun sunumu hazırlar. |
Birinci Öğretim
Yok
Tasarıma başlamak için farklı kaynaklardan araştırma yapmak. Tasarım temasına ve araştırmaya dayanarak hikaye panosu oluşturmak. Tema çerçevesinde eskizler oluşturabilmek. Tema çerçevesinde tasarım çizimleri oluşturmak.
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Ders hakkında geniş bilgi | |||
2 | Koleksiyon geliştirme ve tema seçme | |||
3 | Trend ve sezon araştırma ve hedef kitle belirleme | |||
4 | Hikaye panosu oluşturma | |||
5 | Tasarım eskizlerinin çizimi | |||
6 | Tasarım eskizlerinin çizimi | |||
7 | Tasarım ölçütleri yönünde koleksiyon seçimi | |||
8 | Üretilecek tasarımın belirlenmesi | |||
9 | Ara sınav | |||
10 | Proje çalışmaları | |||
11 | Proje çalışmaları | |||
12 | Proje çalışmaları | |||
13 | Proje çalışmaları | |||
14 | Tasarımların sunumu | |||
15 | Dersin genel tekrarı |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 2 | 3 | 6 |
Final Sınavı | 1 | 3 | 3 |
Derse Katılım | 14 | 5 | 70 |
Uygulama/Pratik | 10 | 1 | 10 |
Proje Hazırlama | 13 | 1 | 13 |
Proje Sunma | 2 | 1 | 2 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Toplam İş Yükü (saat) | 146 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |