Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Ses ve işitsel konfor hakkında fikir sahibi olmak |
2 |
Mimari süreçlerde akustik tasarımın önemini kavrama |
3 |
Mimari süreçlerde akustik tasarımın diğer tasarım bileşenleri ile ortak paydada birleşmesi için yapılabilecekleri öğrenme |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Ders tanıtımı, Akustik üzerine fikirlerin sorgulanması |
|
|
2 |
Ses Tanımları, Bileşenleri, Sesin Doğması |
|
|
3 |
Sesin Geçmesi |
|
|
4 |
Sesin Yansıması, Sesin Yutulması, Sesin Dağılması |
|
|
5 |
Gürültü Denetimi |
|
|
6 |
Akustik Kusurlar |
|
|
7 |
Akustik Kusurlar |
|
|
8 |
Vize |
|
|
9 |
Hacim Akustiği Parametreleri |
|
|
10 |
Hacim Akustiğinde Salon Tasarımı |
|
|
11 |
Hacim Akustiğine Salon Tasarımı |
|
|
12 |
Sahne Tasarımı, Balkon Tasarımı, Dinleyici Platformu Tasarımı |
|
|
13 |
Çok Amaçlı Salonlar |
|
|
14 |
Genel Tekrar |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Tartışma |
5 |
2 |
10 |
Örnek Vaka İncelemesi |
3 |
2 |
6 |
Bireysel Çalışma |
13 |
7 |
91 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
7 |
7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
9 |
9 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
125
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek