GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
0 0 0 0

Lisans





1 Bu dersi alan öğrenciler; müşteri ve tüketici kavramları, müşteri ilişkileri yönetimi nedir, MİY organizasyonu, MİY stratejileri ve MİY çeşitleri, MİY in tarihsel gelişimi ve MİY programları, bu programların nasıl ve hangi şartlarda uygulanması gerektiği ile ilgili kavramlar hakkında yeterli düzeyde bilgi sahibi olmaktadır.



Yok



Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı –Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı
2 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkışında Etkili Olan Faktörler ve Özellikleri
3 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Temel Unsurları ve Türleri
4 Müşteri İlişkileri İle İlgili Gelişmeler ve İlişkili Kavramlar
5 Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
6 Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri İlişkileri Yönetimi II
7 Müşteri Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
8 Ara Sınav
9 İletişim ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
10 Geri Bildirimin Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından Önemi ve Kullanım Şekli
11 Kurumsal İmaj ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
12 Kurumsal İtibar ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
13 Sosyal Medya ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
14 Güncel müşteri ilişkileri yönetimi sorunları
15 Final



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Bütünleme Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 1 122 122
Toplam İş Yükü (saat) 125

ÖÇ 1
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek