Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
KİŞİLİK NEDİR? TARİHÇE |
2 |
PSİKANALİTİK YAKLAŞIM
FREUD’CU KURAM, UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME |
3 |
YENİ-FREUD’CU KURAMCILAR
-Alfred Adler*
-Carl Jung* |
4 |
YENİ-FREUD’CU KURAMCILAR
-Karen Horney*
-Erich From* |
5 |
YENİ-FREUD’CU KURAMCILAR
Harry Stuck Sullivan*
-Erik Ericson* |
6 |
AYIRICI ÖZELLİK KURAMI
GORDON ALPORT*
HENRY MURRAY * |
7 |
AYIRICI ÖZELLİK KURAMI devam
RAYMOND B. CATELL: 5 FAKTÖR ANALİZİ*
ROBERT R.McCREA ve PAUL T.COSTA : 5 FAKTÖR KURAMI* |
8 |
BİYOLOJİK YAKLAŞIM
EYSENCK*
İNSANCIL YAKLAŞIM
CARL ROGER* |
9 |
ARA SINAV |
10 |
İNSANCIL YAKLAŞIM
MASLOW*
ROLLO MAY* |
11 |
BİLİŞSEL KURAM
GEORGE KELLY
ALBERT ELLİS |
12 |
DAVRANIŞSAL/SOSYAL ÖĞRENME KURAMI
WATSON
SKİNNER |
13 |
SOSYAL ÖĞRENME KURAMI
BANDURA |
14 |
EKLEKTİK DAVRANIŞÇI YAKLAŞIM
NEAL E.MİLER VE JOHN DOLAND |
15 |
FİNAL |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Dersin tanıtılması, kapsamı ve zorunlulukları
1. KİŞİLİK NEDİR? TARİHÇE |
|
|
2 |
2. PSİKANALİTİK YAKLAŞIM FREUD’CU KURAM, UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME |
|
|
3 |
3. YENİ-FREUD’CU KURAMCILAR -Alfred Adler* -Carl Jung* |
|
|
4 |
4. YENİ-FREUD’CU KURAMCILAR -Karen Horney* -Erich From |
|
|
5 |
5. YENİ-FREUD’CU KURAMCILAR Harry Stuck Sullivan* -Erik Ericson* |
|
|
6 |
6. AYIRICI ÖZELLİK KURAMI GORDON ALPORT* HENRY MURRAY |
|
|
7 |
7. AYIRICI ÖZELLİK KURAMI devam RAYMOND B. CATELL: 5 FAKTÖR ANALİZİ* ROBERT R.McCREA ve PAUL T.COSTA : 5 FAKTÖR KURAMI* |
|
|
8 |
8. BİYOLOJİK YAKLAŞIM EYSENCK* İNSANCIL YAKLAŞIM CARL ROGER |
|
|
9 |
ara sınav |
|
|
10 |
10. İNSANCIL YAKLAŞIM MASLOW* ROLLO MAY* |
|
|
11 |
11. BİLİŞSEL KURAM GEORGE KELLY ALBERT ELLİS |
|
|
12 |
12. DAVRANIŞSAL/SOSYAL ÖĞRENME KURAMI WATSON SKİNNER |
|
|
13 |
13. SOSYAL ÖĞRENME KURAMI BANDURA |
|
|
14 |
14. EKLEKTİK DAVRANIŞÇI YAKLAŞIM NEAL E.MİLER VE JOHN DOLAN |
|
|
15 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
2 |
2 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
6 |
5 |
30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
6 |
5 |
30 |
Okuma |
12 |
5 |
60 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
124
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
ÖÇ 8 |
ÖÇ 9 |
ÖÇ 10 |
ÖÇ 11 |
ÖÇ 12 |
ÖÇ 13 |
ÖÇ 14 |
ÖÇ 15 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek