GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
OHIT278 Marka Yönetimi Seçmeli Ders Grubu 2 4 4.00 3.00

Önlisans


Türkçe


Dersin amacı öğrencilerin marka yönetimin içerdiği konseptler, analizler, ve aktiviteler hakkında bilgilendirmek ve sorunları fark etmek, çözmek konusunda uygulama olanağı sağlamaktır.


Öğr. Gör. Ferhat DUMANLI


1 Markaya ilişkin temel kavramları ayırt edebilecektir.
2 Marka kimliği planlama modellerini tartışabilecektir.
3 Markaya yönelik iletişim stratejilerini tartışabilecektir.
4 Marka yönetimi ve bütünleşik iletişim stratejilerini eleştirebilecektir.

Birinci Öğretim


-


Mezun olduklarında sektörde bu ders alt yapı oluşturması açısından önemlidir.


Marka yönetimi belirlenen konumlandırma amacı doğrultusunda biçimsel ve içerikel tasarımı yapılan markanın çeşitli mesajlar ile hedef kitleye iletilip marka denkliğinin oluşması aşamaları incelenmektedir.


Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Marka kavramı
2 Marka konumlandırma
3 Marka kimliği
4 Marka süreci
5 Sembolik ve işlevsel markalar
6 Marka denkliği
7 Markalaşma stratejileri
8 Ara Sınav
9 Markalaşma ve tüketici
10 Marka iletişimi
11 Marka iletişimi
12 Reklam kavramı
13 Markalaşma ve yeni medya
14 Finale hazırlık

Marka yönetimi Nurhan babür Brand management Michael beverland



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

-yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 2 2
Final Sınavı 1 2 2
Derse Katılım 14 3 42
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 7 7
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 7 7
Okuma 14 3 42
Toplam İş Yükü (saat) 102

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
ÖÇ 1 4 5 3 4
ÖÇ 2 4 5 4 4
ÖÇ 3 4 5 4 4
ÖÇ 4 4 5 4 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek