Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
Halkla ilişkilerin işlevleri, tanımı ve tarihçesi hakkında bilgi ve kavrayış oluşturur. |
2 |
Halkla İlişkiler ve medya ilişkisinin önem ve gerekliliğini kavrar. |
3 |
Yeni medyanın özelliklerini ve geleneksel medyadan farklarını kavrayabilir. |
4 |
Hedef kitleye ulaşmak için yeni medyayı kullanarak bir halkla ilişkiler programı tasarlayabilir |
5 |
Yeni medyayı halkla ilişkiler uygulamalarında başarıyla kullanır. |
6 |
Geleneksel medya ve yeni medyanın etik açıdan değerlendirmesini yapabilir, olumlu ve olumsuz yönlerini değerlendirebilir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Yeni medya ve Halkla İlişkiler Derse Giriş |
|
|
2 |
Değişen İşletme yaklaşımları-Halkla İlişkilerin Dönüşümü |
|
|
3 |
Halkla İlişkiler ve Medya İlişkileri- Etkileşim Tezleri |
|
|
4 |
Yeni Medya Kavramı ve Özellikleri |
|
|
5 |
Yeni Medya Araçları Kullanım Alanları |
|
|
6 |
Halkla İlişkilerin Yeni Medya ortamlarında uygulamaları (Web Siteleri, Sosyal Ağlar) |
|
|
7 |
Kriz Ortamı Olarak Yeni Medya Ortamları ve Halkla İlişkiler |
|
|
8 |
Vize Sınavı |
|
|
9 |
Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler Amaçlı Yeni Medya Kullanımı |
|
|
10 |
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşların, Yeni Medya Ortamlarında Halkla İlişkileri. Örnek Alan İncelemesi |
|
|
11 |
Oyunlaştırma Yaklaşımının Dijital Dünyada Halkla İlişkiler Amaçlı Kullanımı. |
|
|
12 |
Yeni Medya Ortamlarında Etik ihlaller. |
|
|
13 |
Sanal Dünyada Halkla İlişkilerin Geleceği |
|
|
14 |
Genel Tekrar |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
10 |
10 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
13 |
3 |
39 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
2 |
10 |
20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
2 |
10 |
20 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
90
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek