Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
Algoritma ve akış diyagramının, oyun elementlerinin düzenli ve verimli çalışması için gerekli şartlara uygun kodlama öncesi program akışını tasarlayabilecektir. |
2 |
Mobil cihazlar için oyun geliştirme platformlarını kurabilecek ve kodlama yapabilecektir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Oyun Programlamaya Giriş |
|
|
2 |
Oyun Senaryosu Yazma |
|
|
3 |
Unity 3D Arayüzü ve Çalışma Mimarisi |
|
|
4 |
Asset |
|
|
5 |
Basit Vektörler ve Fiziksel Materyaller |
|
|
6 |
Mass, Gravity, Force, Friction,Constant Force |
|
|
7 |
Işık kavramı ve ışıklandırma |
|
|
8 |
VİZE |
|
|
9 |
Unity ile C# Programlama |
|
|
10 |
Ses Kullanımı |
|
|
11 |
Kamera ve Oyuncu Seçimleri |
|
|
12 |
Oyunların Yayınlanması |
|
|
13 |
Örnek Uygulama |
|
|
14 |
Örnek Uygulama |
|
|
15 |
FİNAL |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Uygulama/Pratik |
40 |
1 |
40 |
Laboratuvar |
33 |
1 |
33 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
75
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek