GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
0 0 0 0

Önlisans





1 Algoritma ve akış diyagramının, oyun elementlerinin düzenli ve verimli çalışması için gerekli şartlara uygun kodlama öncesi program akışını tasarlayabilecektir.
2 Mobil cihazlar için oyun geliştirme platformlarını kurabilecek ve kodlama yapabilecektir.



Yok



Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Oyun Programlamaya Giriş
2 Oyun Senaryosu Yazma
3 Unity 3D Arayüzü ve Çalışma Mimarisi
4 Asset
5 Basit Vektörler ve Fiziksel Materyaller
6 Mass, Gravity, Force, Friction,Constant Force
7 Işık kavramı ve ışıklandırma
8 VİZE
9 Unity ile C# Programlama
10 Ses Kullanımı
11 Kamera ve Oyuncu Seçimleri
12 Oyunların Yayınlanması
13 Örnek Uygulama
14 Örnek Uygulama
15 FİNAL



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Uygulama/Pratik 40 1 40
Laboratuvar 33 1 33
Toplam İş Yükü (saat) 75

ÖÇ 1
ÖÇ 2
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek