Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
Sporu her yaştaki bireyin günlük hayata dahil etmek, ve Sporu yaşam felsefesi haline getirmek. |
2 |
Egzersizin Sürekli ve yaşam boyu önemini vurgulamak |
3 |
Egzersizde doğru ve dengeli beslenmenin önemi |
4 |
Fiziksel kondisyonu geliştirmeyi alışkanlık haline getirmek |
5 |
Herkes için spor federasyonun görevleri, amaçları ve felsefesini spor yöneticisi mantığı ile analiz etmek |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Herkes İçin spor kavramına genel bakış |
|
|
2 |
The development of the concept of sports for all in Turkey |
|
|
3 |
Yaşam boyu spor 1 |
|
|
4 |
Yaşam boyu spor 2 |
|
|
5 |
Spor yaralanmaları |
|
|
6 |
Hareket azlığının zararları |
|
|
7 |
Türkiye’de herkes için spor felsefesi ve faaliyetleri |
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Egzersizde ısınma soğuma dinlenme |
|
|
10 |
Egzersizde besleneme |
|
|
11 |
Egzersiz esansında sakatlıklar ve riskler |
|
|
12 |
Antrenman nedir? İnterval ve piramidel antrenman |
|
|
13 |
Herkes için spor federasyonu spor branşları 1 |
|
|
14 |
Herkes için spor federasyonu spor branşları 2 |
|
|
15 |
Final sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Bireysel Çalışma |
1 |
35 |
35 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
45 |
45 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
102
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek