Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
İletişim kurarken doğru kodları ve kanalları seçebilmek |
2 |
Etkili iletişim tekniklerini geliştirebilmek |
3 |
İletişim engellerinin üstesinden gelebilmek |
4 |
İkna etme ve empati kurabilme becerisini geliştirebilmek |
5 |
Kişilerarası iletişim çatışmalarında çözüm yollarını bulabilmek |
6 |
Sözsüz iletişimde beden dili ve mekan dilini doğru kullanabilmek |
7 |
Sözlü ve sözsüz iletişim öğelerini doğru sentezleyebilmek |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Giriş ve yıllık ders programı |
|
|
2 |
Kişilerarası İletişimin Öğeleri |
|
|
3 |
Algılama Süreçleri ve Aşamaları |
|
|
4 |
Dinleme Aşamaları ve Biçimleri |
|
|
5 |
Dinleme Yetisinin Geliştirilmesi |
|
|
6 |
Sözlü ve Sözsüz Mesajlar |
|
|
7 |
Algılama Teorileri |
|
|
8 |
Vize sınavı |
|
|
9 |
Kişilerarası İletişimde Çatışmalar |
|
|
10 |
Beden Dili / Proje sunumları |
|
|
11 |
Kişisel İmaj/ Etkili İletişimProje sunumları |
|
|
12 |
Kültürlerarası İletişimProje sunumları |
|
|
13 |
Kişilerarası iletişimde Güç OdaklarıProje sunumları |
|
|
14 |
Sunumlar |
|
|
15 |
Final Sınavları |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Tartışma |
1 |
1 |
1 |
Takım/Grup Çalışması |
1 |
28 |
28 |
Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
10 |
10 |
Ev Ödevi |
1 |
30 |
30 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
101
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek