Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
Alanı ile ilgili uygulama süreçlerinde çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun program hazırlamak, etkinlikleri planlamak ve etkin kullanabilme becerisine sahip olmak. |
2 |
Etkili iletişim kurma tekniklerine hâkim olmak. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Edebiyat ve Çocuk Edebiyatı |
|
|
2 |
Çocuk Gelişiminde Çocuk Edebiyatı |
|
|
3 |
Dünyada ve Türkiye’de Çocuk Edebiyatının Gelişimi |
|
|
4 |
Çocuk Yayınlarında Bulunması Gereken Temel Unsurlar |
|
|
5 |
Çocuk Edebiyatı Türleri |
|
|
6 |
Çocuk Edebiyatı Türleri |
|
|
7 |
Yaş Gruplarına Göre Çocuk Yayınları |
|
|
8 |
Vize Sınavı |
|
|
9 |
Çocuk Yayınlarının Türleri |
|
|
10 |
Çocuk Yayınlarının Türleri |
|
|
11 |
Hikaye anlatma teknikleri |
|
|
12 |
Çocuk edebiyatından sosyal medya, televizyon ve sinemaya uygulamalar |
|
|
13 |
Edebiyattan televizyon, sosyal medya ve sinemaya uygulamalar |
|
|
14 |
Medya okur yazarlığı |
|
|
15 |
Final sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Uygulama/Pratik |
3 |
4 |
12 |
Tartışma |
5 |
3 |
15 |
Soru-Yanıt |
2 |
2 |
4 |
Proje Hazırlama |
2 |
5 |
10 |
Bireysel Çalışma |
2 |
2 |
4 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
2 |
1 |
2 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
2 |
1 |
2 |
Ev Ödevi |
3 |
3 |
9 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
60
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek