Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
Çocukları tanımanın temel amacını açıklar |
2 |
Çocukları tanımanın önemini ifade eder |
3 |
Çocukları tanıma ve değerlendirme ile ilgili süreçleri açıklayabilecektir |
4 |
Çocukları tanıma sürecinde göz önünde bulundurulması gerekli temel ilkeleri belirler |
5 |
Çocukları tanımanın önemini ve temel ilkelerini açıklayabilecektir |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Birey ve bireysellik: Bireysel farkları etkileyen etmenler |
|
|
2 |
Çocukları tanımanın amacı, önemi ve gerekliliği |
|
|
3 |
Çocukları tanıma sürecindeki temel ilkeler |
|
|
4 |
Okul öncesi dönemde çocukları tanıma ve değerlendirmede öğretmenin rolü |
|
|
5 |
Çocukları tanıma ve değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikler |
|
|
6 |
Çocukları tanıma ve değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikler |
|
|
7 |
Çocukları tanıma ve değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikler |
|
|
8 |
Vize sınavı |
|
|
9 |
Çocukları tanıma ve değerlendirmede kullanılan yöntem ve teknikler |
|
|
10 |
Aile ile işbirliğinde kullanılan teknikler |
|
|
11 |
Çocuklara ilişkin bilgilerin yorumlanması, raporlaştırılması ve kullanılması |
|
|
12 |
Çocuklara ilişkin bilgilerin yorumlanması, raporlaştırılması ve kullanılması |
|
|
13 |
Çocuğu tanıma tekniklerinin amacına ve çocuğun gelişim seviyesine uygun teknikleri seçme ve uygulama |
|
|
14 |
Çocuğu tanıma tekniklerinin amacına ve çocuğun gelişim seviyesine uygun teknikleri seçme ve uygulama |
|
|
15 |
Final Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Uygulama/Pratik |
3 |
2 |
6 |
Soru-Yanıt |
14 |
2 |
28 |
Gözlem |
4 |
2 |
8 |
Rapor Hazırlama |
8 |
3 |
24 |
Rapor Sunma |
8 |
3 |
24 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
2 |
2 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
2 |
2 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
96
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek