GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
0 0 0 0

Önlisans





1 Halkla ilişkiler disiplininin ilgili olduğu işletme, pazarlama, reklamcılık, gazetecilik, hukuk ve alanının gerektirdiği diğer disiplinlerle ile ilgili kuramlar ve uygulamalar hakkında tam bilgi sahibi olmak
2 Farklı disiplinlere yönelik edindikleri bilgileri halkla ilişkiler uygulamalarında kullanabilme, yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme ve analiz edebilme becerisine sahip olmak.
3 Halkla ilişkiler uygulamalarını gerçekleştirirken gerekli olan bilgi iletişim teknolojilerini başarı ile kullanabilme ve ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri ve araçları etkin kullanabilmeyi öğrenmek.
4 Halkla ilişkiler uygulamalarını gerçekleştirirken gerekli olan bilgi iletişim teknolojilerini başarı ile kullanabilme ve ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri ve araçları etkin kullanabilmeyi öğrenmek.
5 Halkla İlişkiler ile ilgili uygulamalarda öngörülmeyen durumlarla karşılaşıldığında çözüm üretebilme, takımlarda veya bireysel çalışmalarda sorumluluk alabilme becerisi kazanmak.
6 Sözel, yazılı, sözsüz iletişim sürecinin tüm incelikleri konusunda bilgi sahibi olurlar. Aynı zamanda empati yapabilmeyi ve proaktif çalışmayı öğrenmek.
7 Sahip oldukları yabancı dil bilgisiyle günlük yaşamla ilgili konuları konuşabilme ve yazabilme yeteneğine sahip oldukları gibi aynı zamanda yeterli düzeyde temel ve mesleki yabancı dil bilgisiyle çalışacakları firmaların yeterliliklerini artırmak
8 Dijital içerik yönetiminde kullanılan programların detaylı bilgisine sahip olmak ve teorik bilgiyi uygulamaya dökmek.
9 Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olmak
10 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde kullanarak, alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.
11 Halkla İlişkiler alanında içerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilmek ve bunları yazılı ve sözlü sunum yoluyla iletebileceklerdir.
12 Siyasal iletişim ve Kurumsal iletişim gibi Halkla İlişkilerin farklı yönelimleri doğrultusunda sektörde ayrıştırıcı olacak ve rekabet gücünü artıracak bilgi ve stratejik becerilere sahip olacaklardır
13 Halkla İlişkilerin sosyal yaşam, iş, siyaset gibi farklı alanlarda yarattığı dönüşüme ilişkin uzmanlaşmış analitik ve eleştirel düşünce geliştirmek, ve bu konuda araştırma becerisi gösterebileceklerdir.
14 İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilecek, çoklu-ortam ve bütünlüklü iletişim için strateji geliştirebileceklerdir.
15 Demokratik iletişime katkıda bulunabilecek şekilde özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek ve üretimde bulunabileceklerdir.
16 İletişim sektörünün farklı alanlarında iş bulmalarını mümkün kılacak, mesleki bilgi, beceri ve yeterliliklere sahip olacaklardır



Yok



Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 2 2
Final Sınavı 1 2 2
Derse Katılım 5 1 5
Bireysel Çalışma 14 2 28
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 14 2 28
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 14 2 28
Toplam İş Yükü (saat) 93

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
ÖÇ 5
ÖÇ 6
ÖÇ 7
ÖÇ 8
ÖÇ 9
ÖÇ 10
ÖÇ 11
ÖÇ 12
ÖÇ 13
ÖÇ 14
ÖÇ 15
ÖÇ 16
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek