1 |
Halkla ilişkiler disiplininin ilgili olduğu işletme, pazarlama, reklamcılık, gazetecilik, hukuk ve alanının gerektirdiği diğer disiplinlerle ile ilgili kuramlar ve uygulamalar hakkında tam bilgi sahibi olmak |
2 |
Farklı disiplinlere yönelik edindikleri bilgileri halkla ilişkiler uygulamalarında kullanabilme, yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme ve analiz edebilme becerisine sahip olmak. |
3 |
Halkla ilişkiler uygulamalarını gerçekleştirirken gerekli olan bilgi iletişim teknolojilerini başarı ile kullanabilme ve ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri ve araçları etkin kullanabilmeyi öğrenmek. |
4 |
Halkla ilişkiler uygulamalarını gerçekleştirirken gerekli olan bilgi iletişim teknolojilerini başarı ile kullanabilme ve ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri ve araçları etkin kullanabilmeyi öğrenmek. |
5 |
Halkla İlişkiler ile ilgili uygulamalarda öngörülmeyen durumlarla karşılaşıldığında çözüm üretebilme, takımlarda veya bireysel çalışmalarda sorumluluk alabilme becerisi kazanmak. |
6 |
Sözel, yazılı, sözsüz iletişim sürecinin tüm incelikleri konusunda bilgi sahibi olurlar. Aynı zamanda empati yapabilmeyi ve proaktif çalışmayı öğrenmek. |
7 |
Sahip oldukları yabancı dil bilgisiyle günlük yaşamla ilgili konuları konuşabilme ve yazabilme yeteneğine sahip oldukları gibi aynı zamanda yeterli düzeyde temel ve mesleki yabancı dil bilgisiyle çalışacakları firmaların yeterliliklerini artırmak |
8 |
Dijital içerik yönetiminde kullanılan programların detaylı bilgisine sahip olmak ve teorik bilgiyi uygulamaya dökmek. |
9 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olmak |
10 |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde kullanarak, alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
11 |
Halkla İlişkiler alanında içerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilmek ve bunları yazılı ve sözlü sunum yoluyla iletebileceklerdir. |
12 |
Siyasal iletişim ve Kurumsal iletişim gibi Halkla İlişkilerin farklı yönelimleri doğrultusunda sektörde ayrıştırıcı olacak ve rekabet gücünü artıracak bilgi ve stratejik becerilere sahip olacaklardır |
13 |
Halkla İlişkilerin sosyal yaşam, iş, siyaset gibi farklı alanlarda yarattığı dönüşüme ilişkin uzmanlaşmış analitik ve eleştirel düşünce geliştirmek, ve bu konuda araştırma becerisi gösterebileceklerdir. |
14 |
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilecek, çoklu-ortam ve bütünlüklü iletişim için strateji geliştirebileceklerdir. |
15 |
Demokratik iletişime katkıda bulunabilecek şekilde özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek ve üretimde bulunabileceklerdir. |
16 |
İletişim sektörünün farklı alanlarında iş bulmalarını mümkün kılacak, mesleki bilgi, beceri ve yeterliliklere sahip olacaklardır |