GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
OYDL181 İngilizce I Ders 1 1 6.00 3.00

Önlisans


İngilizce


Bu ders, öğrencilerin okulda ve yaşamda dil başarısı için ağ oluşturma becerilerini geliştirmelerini sağlayacaktır. Öğrenciler sosyal medya aracılığıyla iletişim becerilerini geliştirir ve dili gerçek yaşama yansıtır.


Sibel DEMİR


1 Öğrenciler dili sosyal medya da ve gerçek yaşamda kullanır.
2 Öğrenciler kendileri, rutinleri hakkında konuşur ve yazar.
3 Öğrenciler sınırlı kelime dağarcığı ile nesneleri karşılaştırır ve tarif eder.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Bu ders öğrencilerin şu becerilerini geliştirecektir: • dili sosyal medya da ve gerçek yaşamda kullanmak, • kendileri, rutinleri hakkında konuşmak ve yazmak, • sınırlı kelime dağarcığı ile nesneleri karşılaştırmak ve tarif etmek.


Hafta Teorik Uygulama [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Derse giriş, Birini tanıştırma ve nereli olduğunu söyleme. Merhaba ve hoşça kal deme, Ülkeler, Olmak fiili. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası Araştırma,
2 Geniş zaman, Günlük rutinler, Sıklık zarfları. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
3 Yapmaktan hoşlanılan şeyler hakkında konuşma. Boş zaman aktiviteleri, Geniş zaman, Telefon ifadelerini anlama ve kullanma. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
4 Aile üyeleri, Önerilerde bulunma ve yanıtlama, Sahiplik fiili, Biraz/hiç. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
5 Yerler, Yer-yön tarifi yapma ve sorma. Var, yok konusu. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
6 Şimdiki zaman, Odalar ve mobilyalar, Yardım teklifi yapma ve kabul etme. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
7 Tekrar. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
8 Vize sınavı.
9 Programlar ve tarihler hakkında konuşma, Yetenek, olasılık ve izin bağlamında can/can't (-ebilmek) kullanımı, Problemler hakkında konuşma. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
10 Geniş zaman ve şimdiki zaman, Meslekler, Kibar ricalarda bulunma. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
11 Geçmiş Zaman, olmak fiili, Etkinlikler, yerler, İyi haberler hakkında konuşma. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
12 Okul dersleri, İyi haberler hakkında konuşma, Geçmiş zaman - düzenli ve düzensiz fiiller. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
13 Geçmiş zaman, sorular, Ne oldu? - Bir yaralanmayı tarif etme, İlaç satın alma, Vücudun bölümleri. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası araştırma
14 Tekrar. Anlatım, Soru-Cevap Tekniği, Sunum, Beyin Fırtınası Araştırma
15 Final sınavı.

Network 1, Oxford University Press



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 2 2
Final Sınavı 1 2 2
Bütünleme Sınavı 1 2 2
Takım/Grup Çalışması 14 3 42
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 20 20
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 20 20
Ev Ödevi 14 7 98
Toplam İş Yükü (saat) 186

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek