Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
OCGL272 | Erken Çocukluk Döneminde Matematik ve Fen Eğitimi | Ders | 2 | 4 | 3.00 | 2.00 |
Önlisans
Türkçe
Erken çocukluk eğitiminde fen ve matematiğe ilişkin konu ve kavramlar, fen ve matematiğe yönelik etkinlik ve materyal hazırlama ile ilgili yeterlilikler kazandırmaktır.
Sinem DÖNER
1 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematiğin önemini açıklar. |
2 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinlikleri ile ilgili yöntemleri sıralar. |
3 | Okul öncesi dönemdeki çocuklar için fen etkinlikleri planlar. |
4 | Okul öncesi dönemdeki çocuklar için matematik etkinlikleri planlar. |
5 | Fen ve matematik etkinliklerine uygun materyaller geliştirir. |
Birinci Öğretim
Ön koşul yoktur.
Yok
Erken çocukluk eğitiminde fen ve matematiğe ilişkin konu ve kavramlar, fen ve matematiğe yönelik etkinlik ve materyal hazırlama konularına yer verilmiştir.
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematiğin önemi | |||
2 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik kavramlarının gelişimi | |||
3 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinliklerinin çocuğun gelişimine etkisi | |||
4 | Erken çocukluk döneminde fen etkinlikleri | |||
5 | Erken çocukluk döneminde fen etkinlikleri | |||
6 | Erken çocukluk döneminde fen etkinlikleri | |||
7 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinlerinde dikkat edilecek noktalar | |||
8 | Ara Sınav | |||
9 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinlikleri ile ilgili yöntemler | |||
10 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinlik örnekleri hazırlama, tartışma ve uygulama | |||
11 | Erken çocukluk döneminde matematik etkinlikleri | |||
12 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinlik örnekleri hazırlama, tartışma ve uygulama | |||
13 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinlerinde dikkat edilecek noktalar | |||
14 | Erken çocukluk döneminde fen ve matematik etkinlikleri ile ilgili yöntemler | |||
15 | Final sınavı |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
15. iş günüdür
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Takım/Grup Çalışması | 1 | 15 | 15 |
Gözlem | 1 | 5 | 5 |
Gösterme | 1 | 1 | 1 |
Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 15 | 15 |
Okuma | 1 | 2 | 2 |
Ev Ödevi | 1 | 5 | 5 |
Toplam İş Yükü (saat) | 75 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |